sjön och sadelkammare

idag blev äntligen sadelkammaren klar, så imorn ska jag sätta upp sadel och -tränshängare och hyllor och sånt. Och sen skulle jag bara se om det gick och komma ner till sjön med Frankie, och det gick faktiskt! Jag trodde att han skulle va rädd för vattnet men han gick bara rätt ut, så det blev att jag hoppa upp barbacka och gick ut enda till manken :') <3
så det var kul att han tyckte om vattnet! Målade också klart dom sista bommarna och så kommer morfar med mer hinder imorn. Sen på kvällen blir jag ensam hemma här hemma, kanske åker ner och badar med Emma och Fanny, får se ;))
ska iallafall köra markarbete imorn med Frank och göra klart i sadelkammarn :))
bild till inlägg.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jätte fin blogg Frida! Hoppas vi ses snart! <3

2010-07-15 @ 16:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0