sadelkammaren : klar!

nu är sadelkammaren helt klar! Så här kommer lite bilder på den :))
(klicka på bilderna för att dom ska bli större)

  

bild nr.1: på långsidan har jag sadel- och spöhängare och lite krokar och hyllor och sånt. På hyllorna lägger jag täcken och lådor. Under sadelhängaren har jag lådor som jag har benskydd och ''rör'' som jag lägger lindor i. På kortsidan, där också dörren är, har jag en byrå som jag har en anslagstavla på. I lådorna har jag flugskydd och mitt stallapotek.

bild nr.2: det är samma långsida som bild nr. 1. Där har jag en garderob som jag har hjälmar och extra täcken och sånt i. Och jämte finns hängare som jag hänger t.ex. grimmor som jag inte använder.

bild nr.3: på långsidan vid dörren har jag längst bort ett bord där jag lägger mina schabrak på och under ställer jag mina stövlar. Över bordet har jag en täckeshängare som jag hänger ländtäcken. Mellan bordet och dörren finns fodertunnorna.

jag är väldigt nöjd med den nya sadelkammaren! :))
bild till inlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0