min utrustning

jag har ett par treadstone field classic. Jag tycker dom är jättesköna och jag rider inte utan dom. Dom köpte jag i vintras och redan första ritten kändes det som om dom var inridna. För er som letar efter ett par snygga ridstövlar kan jag rekommendera treadstone! ;))

min hjälm är märket CRW som jag köpt på hööks. Den är skön och inte så tung


jag har ganska många ridbyxor och olika tröjor/jackor så jag kan inte riktigt ta upp allt men ridbyxor är en del vanliga enfärgade och en del rutiga o.s.v.. Jag håller på och sparar till en charles owen wellington classic eller en gpa speed air hjälm, så jag får se vad det blir för någon ;))
bild till inlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0