frankies utrustning

hopputrustning:
   när vi hoppar använder jag min enda sadel, en svart allround sadel från Pandur, ett träns, ett svart med blåa diamanter och vita pärlor i en liten rad, från Hansbo, svarta benskydd från Copperfield och ibland boots.
jag använder alltid pullarträns när jag hoppar eftersom han har väldigt stark mun.
dressyr/allroundutrustning:
   använder jag ungefär samma utrustning, eftersom jag bara har en sadel och inte rider så ''alvarlig'' dressyr så använder jag då min hoppsadel till allt. Det enda som skiljer sig när jag inte hoppar är att jag har ett aachenträns, ett svart med vita diamanter på pannbandet och så använder jag ibland damasker :))
bild till inlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0