dålig uppdatering..

har inte vart inne och skrivit på länge, så jag berättar lite om dagarna som vart då :))
i måndags var jag hos Matilda med frankie och hoppade i hennes paddock, och Anna var också med. Det gick faktiskt riktigt bra! Han hoppade fint och han var superduktig! :D   igår var jag hos mormor och morfar och målade på hundhuset, blev nästan klar. Sen red jag på kvällen och tömkörde Rasmus, han börjar lära sig nu. Och idag målade jag klart på hundhuset. Blev inget med hästarna idag, släppte ut dom i den stora hagen så dom fick springa av sig så dom hade vilodag idag. Jo just det, när jag kom till stallet på dan när hästarna var inne låg Frankie ner och sov, han är så söt! Målade också klart dom sista hindrena ikväll, så imorn blir det lite hoppträning inför tävlingen nästa vecka :))

bild till inlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0