storshopping på hööks

idag åkte jag och mamma till borås till hööks för att köpa lite saker till på fredag, och det blev ju såklart lite mer än det jag skulle köpa. Så det blev riktigt storshoppning! Elin följde också med :))
detta köpte jag:

sportlinne, kostar egentligen 100 elr. 160 elr nåt sånt, men det var rea så jag fick det för 20 :-

2- pack ridsockar, 69 :-


ridsko som var extra billig, tänkte till nu på sommaren för det är så sjukt varmt att rida i stövlar, 169 :-


ny sadelgjord eftersom den jag har nu håller på att spricka, 249 :-


gold-medal schabrak, ett schabrak jag länge valat ha! 249 :-


lädergrimma med brodyr, jättefin! Bara 129 :-


det blev inga plaststigbyglar som jag tänkt, men jag köpte bara plattor med bättre fäste (eftersom jag glider ut mina andra) för det inte är något fel med själva stigbyglarna. 37 :-


och så köpte jag nya benskydd, dom här tycker jag är sjukt snygga! 299 :-


och matchande bakskydd, 199 :- (sånna på bild fast svarta)

 

och så köpte jag lite annat också, så som naturborstar och en tröja som jag inte hittade på bild. Jag är mycket nöjd för dagens köp, så det kommer bli snyggt på fredag med ny utrustning :D

bild till inlägg.


Kommentarer
Postat av: Matilda

asså ngn gång måste de ju ske, så i januari kommer hon nog ut på annons ;/

2010-08-03 @ 23:03:53
URL: http://ridehorse.blogg.se/
Postat av: Matilda

sv; ja och imorgon rider jag mn sista dressyr för emelie ;(

2010-08-03 @ 23:15:45
URL: http://ridehorse.blogg.se/
Postat av: N

Fin blogg du har :D Allt bra?

2010-08-03 @ 23:42:00
URL: http://blackijacki.blogg.se/
Postat av: Sara Jansson

Kul med shopping :D

2010-08-04 @ 15:22:46
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/
Postat av: mathilda augustsson

fin blogg du har:)

såg dig en gång på en Clera Rund när jag var med tror jag:) det var nog i juni tror jag:)

jag red en liten c-ponny:)

2010-08-05 @ 13:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0